MENÜ
ACN a Telekommunikációs Szolgáltatások Legnagyobb Nemzetközi Közvetlen Értékesítője

Élet, határok nélkül! 

Globális Piaci Vezető


Az ACN-t 1993-ban alapította négy vállalkozó, és a vállalat azóta a világ egyik legdinamikusabban fejlődő társasága, amely jobb alternatívákat kínál ügyfeleinek olyan napi szinten igényelt és használt szolgáltatások tekintetében, mint pl. vezetékes telefon, Internet, mobiltelefon, energia, továbbá a legújabb technológiai vívmányokat és a jövő élenjáró szolgáltatásait ajánlja, mint pl. Digitális Telefonszolgáltatás és a forradalmian új Videótelefon. Az ACN Videótelefonja különleges lehetőséget kínál az ügyfeleknek arra, hogy az otthon kényelmét élvezve, szemtől-szembe kommunikáljanak egymással.

Ma az ACN éves jövedelme már meghaladja az egymilliárd eurót, és a bevételek évről évre folyamatosan növekednek.

De mit jelent mindez az Ön számára? Ügyfeleink számára ez magas szintű, értékteremtő szolgáltatásokat jelent, és olyan egyének számára, mint például Ön jelentős pénzügyi sikerekkel kecsegtető, rendkívüli üzleti lehetőséget ajánl.

Az ACN egyedi üzleti lehetősége a közvetlen értékesítés jelentős növekedési potenciáljával párosulva minden idők egyik legizgalmasabb lehetőségét teremtette meg. Szeretné Ön is kihasználni ezt az izgalmas lehetőséget?

Az ACN-nél Ön önállóan irányítja üzletét, de soha nem egyedül!

 

Visszatekintés


Az ACN sikertörténete immár több, mint 17 évre tekint vissza! Ma az ACN a világ legnagyobb, közvetlen értékesítő vállalata telekommunikációs szolgáltatások területén, de a többi iparágban is vezető társaságnak számít, négy kontinens több, mint 20 országában nyújt szolgáltatásokat elégedett ügyfelek millióinak – és a cég folyamatosan növekszik.

Az ACN 1993 januárjában kezdte meg tevékenységét a Michigan-állambeli Southfieldben, amelynek során az LCI International nevű vállalat ügynökeként az értékesítési és marketing területet irányította. Később az LCI-t megvásárolta a Qwest Communications 4.4 milliárd dollárért, és az ACN ekkor már az LCI üzleti tevékenységének az egyharmadát képviselte.

Az ACN 1997 júniusában kezdte meg a nemzetközi bővítést, amikor az üzleti tevékenységét kiterjesztette Kanadára. A további nemzetközi bővítés első európai állomása az Egyesült Királyság volt, ahol a cég 1998-ban kezdte meg tevékenységét. Az ACN európai központja a hollandiai Amszterdamban nyílt meg 1999-ben. A cég innen irányította további, dinamikus európai bővítéseit Németországban, Hollandiában, Svédországban, majd Dániában.

2001 nyarán az ACN Norvégiában erősítette tovább skandináviai jelenlétét. A következő év további európai bővítést jelentett az ACN számára Írországban, Ausztriában és Olaszországban, és megkezdődött a mobilszolgáltatások nyújtása a skandináv régióban.

2004-ben az ACN tovább erősítette európai jelenlétét Franciaországban, Belgiumban, Svájcban, Spanyolországban és Portugáliában, és még ugyanabban az évben megjelent az Ázsia/Csendes-óceáni térségben és megkezdte tevékenységét Ausztráliában.

2006-ban került sor az ACN globális ügyfélkörének bővítésére Új-Zélandon és Lengyelországban.

Ma az ACN már több, mint 20 ország piacán nyújt szolgáltatásokat különböző formákban.


A társaság Európában, Észak-Amerikában és az Ázsia/Csendes-óceáni térségben rendelkezik irodákkal. A hagyományoknak megfelelően a vállalat továbbra is biztosítja ügyfeleinek a napi szinten igényelt és használt szolgáltatásokat, és a legnagyobb fejlődés még csak most következik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Asztali nézet